Kesintisiz iş sürekliliği ve maksimum performans için özelleştirilmiş bakım ve destek paketlerimizle her zaman yanınızdayız.
Acil Yardım Paket Kapsamı:
- 1 Yıl Süre ile tekliflendirilen ürünlerde yılda 2 kez güncelleme,
- Çağrı başına envanter sorunlarına destek verilmesi.
- Ayda 1 kez uzaktan sağlık kontrollü.
- Toplamda 10 adet ticket karşılığı doğacak sorunlara talep karşısında 5/8 müdahaleyi kapsar.
|
Ticket kullanım adetleri yıl sonu belirlenir %50 iyi niyet uygulaması yapılır.
Silver Bakım Paket Kapsamı:
- 1 Yıl Süre ile tekliflendirilen ürünlerde yılda 2 kez güncelleme,
- Pro-aktif müdahale,
- Günlük Uzaktan sağlık kontrollü, olay uyarı sistemi ile takip,
- Toplamda 20 adet ticket karşılığı doğacak sorunlar karşısında 7/24 müdahaleyi kapsar.
|
Ticket kullanım adetleri yıl sonu belirlenir %50 iyi niyet uygulaması yapılır.
Gold Bakım Paket Kapsamı:
- 1 Yıl Süre ile tekliflendirilen ürünlerde yılda 2 kez güncelleme,
- Pro-aktif müdahale,
- Günlük Uzaktan sağlık kontrollü, olay uyarı sistemi ile takip,
- Ayda bir kapasite kullanım oranları kontrollü,
- 6 ayda bir Planlayıcı Önleyici Aksiyonların blirlenmesi, projelendirilmesi,
- Limitsiz ticket karşılığı doğacak sorunlara talep karşısında 7/24 müdahaleyi kapsar.
- Yeni proje kurulumlarında ,1 aylık bakım bedeline kadar olan kurulumlar ücretsiz yapılır.
|
Kontörlü Paket Kapsamı:
- 1 ay Süre ile envanterde yer ürünlerde, talep karşılığı müdahale,
- Toplamda 5 adet ticket karşılığı doğacak sorunlar karşısında 7/24 müdahaleyi kapsar.
|
Ticket kullanım adetleri ay sonu belirlenir %50 iyi niyet uygulaması yapılır. Bu paket aylık yenileme esasına dayanır.