DESistem'in 4 ana değeri; müşteri odaklılık, kalite bilinci, yenilikçilik ve samimiyet olarak belirlenmiştir. Bugüne kadar bu değerler çerçevesinde çalışılmış ve yer alınacak yeni projelerde de bu algı daima güçlendirilecektir.
Müşterilerimizin ihtiyaç duydukları çözümleri üreterek hizmetimizden en yüksek faydayı elde etmeleri ile koşulsuz müşteri memnuniyeti sağlamaktır.
Müşteri beklenti ve ihtiyaçlarını; tanımlanmış kapsam, süre ve maliyet çerçevesinde, kalite yönetim sistemi isterlerini yerine getirerek gerçekleştirmektir.
Katma değer yaratacak ve farklılık oluşturacak yeni fikir ve yöntemleri geliştirmeyi çalışma prensibi haline getirmek ve sürekli kılmak.
Tüm faaliyetlerimizi yerine getirirken özü sözü bir olmak, birbirimize, müşterilerimize ve iş ortaklarımıza karşı saygılı ve mütevazi olmak, söylediklerimizin, bildiklerimizin ve inandıklarımızın arkasında durabilmektir.
Yurt içi ve yurt dışı pazar payını genişletmek, yeni çözümler oluşturmak, marka bilinirliğini artırmaktır.
Sitemizde size daha iyi hizmet sunabilmek için bazı çerezler kullanılmaktadır. Detaylı bilgiye Çerez Politikası dokümanımızdan erişebilirsiniz.
DEVAM ET